måndag 30 januari 2012

The look!!!

Förra veckan så skulle jag trimma håret på mina sidor lite....
Men fick ett spontant infall att Raka ytterligare några cm på ena sidan.

Min första tanke efteråt va.....
-Vad fan har jag gjort???
Jag tyckte inte om det....
Men gjort är gjort... Och det va bara och gilla läget!

Jag har nu efter några dagar hunnit vänja mig vid min nya look..






Jag vet iallafall att min nya frisyr kommer bli perfekt till lördagens STORA maskerad med 80-tals tema....
Jag har tänkt våffla håret och tuppera upp det rejält.
Kommer nog bli kanon!!
Kläderna är fixade... Och accessoarerna är klara!
Ska bara in till stan och hitta benvärmare i nån skrikig färg och så vill jag hitta korta näthandskar i liknande färg.

:-)

Pöss pöss

- Bloggat från iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kilallen