söndag 6 maj 2012

Saknat mig?

Det va ett tag sedan... Eller vad säger ni?
;-)

Mycket har hänt, och det finns en hel del saker att uppdatera...
Men det skulle bli ett alldeles för långt inlägg så jag hoppar det...
:-)

Utan jag kommer bjuda på lite bilder från de senaste veckorna istället..


En heldag på kyrkekvarn med jobbet ( mars )


Världens underbaraste dotter!!





En underbar vecka i Gran Canaria...





Fixade ett utav mina mål...
-60kilo innan min 30års dag!


Valborgsmässofirande i Fjällstugan med jobbet



Fixat till min tato.... Och lagt till ett betydelsefullt datum ;-)


En tjejkväll med två underbara brudar..





En klassisk pose för vår fyrbente familjemedlem..


Möhippa för Hanna som gifter sig nästa helg....


Däckad dotter och en däckad hund...


Min lilla mini trädgård....





Over and out!!
Pöss pöss


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. måste bara fråga vad är de för raser i hunden?
    har själv en bc/schäfer/labbe kille som påminner(enigt mig) en hel del om eran :P

    SvaraRadera

Kilallen