måndag 13 februari 2012

Min och älsklingens 7års dag

I går söndag var det älsklingens och min 7årsdag.... Vi började fira detta redan i lördags kväll med att fixa ihop lite plock mat Serbian style.


Det blev lite Joggo-korv, skivade grönsaker, ost och vitlöks gratinerade championer, dessert ostar och kex, vitlöksbrödet, och lite annat smått och gott..,
Ellie somnade som vanligt redan vid 19 tiden, så vi hade kvällen helt för oss själva.

Söndag morgon vaknade vi nog båda två på fel sida... För dagen började grinigt.
Jag tycker dock att gubben min var något extra tjurig... Som resulterar att jag blir ännu mer tjurig!
Ja ni hör ju... Ingen bra kombo!!
Haha!!

Men dagen blev så mycket bättre och älsklingen överraskade mig med att baka kärleks Whoopies...


Och så fick jag blommor med ett sött litet kort.






Själv platsar jag i skamvrån då jag inte alls fattade varför det va nödvändigt att ställa sig att börja baka , då jag hade bestämt mig för att laga mat till lillstumpan och hennes kusin Keyla som var här och lekte..
Gissa att jag höll på att förstöra allt , men tack och lov så har gubben min tålamod och kan stänga av sin hörsel när jag börjar gnälla!!
;-)


Pöss pöss

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kilallen