tisdag 24 januari 2012

Heltid tjänst!!

Igår måndag missade jag helt att ställa mig på vågen....
Blev alldeles för stressigt innan jobbet. Ellie var inte alls samarbetsvillig och det blev en katt och råtta jakt här hemma.
Men kom till jobbet med 1minuts marginal.....

På tal om jobb så har jag nu en 100% tjänst i kommunen även på papper... Och det känns riktigt gött!
Innan jag blev mamma ledig så jobbade jag 100%, men jag hade bara en 75% tjänst i botten.
Och när jag kom tillbaks från mammaledigheten så hade jag fått 3 nya kollegor och det fanns tyvärr inget mer än min 75% tjänst kvar...
Men sen dess så har jag sakta men säkert ökat min tjänst när verksamheten har gjort en förändring.

Jag har heller inte haft bråttom att komma upp i heltidtjänst då jag ändå tjänat så pass bra med pengar.... Mycket tack vare att jag jobbar en del nätter!

Förra veckan ringde min chef och frågade om jag ville upp till 100%.... Då en av mina kollegor ska sluta, så jag kan få ta över lite av hennes tider.
Jag tackade självklart ja....

Så från och med igår är jag nu heltidsanställd!!!!
På mitt schema blir det nu ett extra natt- och ett extra dag pass i månaden.
Helt klart värt det!!!!!


Fick ställa mig på vågen idag... Och jag blev glatt överraskad!!

80.0kg

Ett ynka litet gram kvar till 70-talet.....
Men känner jag min kropp rätt så kommer jag ligga på 80+ till nästa måndag...
;-)






Pöss Pöss


- Bloggat från iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kilallen