söndag 18 december 2011

4:e advent

Sitter på jobbet och knaprar på pepparkakor och slurpar kaffe...
En härlig och lugn söndag helt enkelt!!
=0)

Spotify är igång och alla mina favorit låtar avlöser varandra....

Jag känner mig glad och är väldigt tillfreds med mitt liv just nu.
Nästa helg är det julafton och vi ska fira med Henriks familj i år... Här kör vi på vartannat år!

Jag har länge önskat att fira hemma hos oss med både min och Henkes familj... Med syskon och syskon barn.
Men tyvärr har det ju inte funnit utrymme till det...
Men nästa år, då ska vi va hemma hos oss och fira... Då jävla ska den här renoveringen va klar!! =0)

Hur går det med renoveringen då?

Jo, vi har kommit en bra bit på vägen...
Just nu så är Henke och några till vänliga själar hemma och lägger plåtar och slang till golvvärmen i utbygget.

Förhoppningsvis så ska golvet blir klart innan nyår... Då vi eventuellt ska va hemma och fira ihop med några kompisar.
Jag hoppas att vi även hinner blir klara med att sätta upp nytt innertak...
Obehandlade och fula väggar kan jag leva med...
För det här med vilka färger och tapeter vi ska ha vill jag inte stressa med.

Jag väntar lite med att visar fler bilder på renoveringen... Så kontrasterna mellan före- och efterbilderna blir starkare.


När det gäller vikten så visade vågen några 100gram plus...
Aja, det är bara och gilla läget...
Hoppas på ett bättre resultat i morgon istället..
Men jag tror nog min kropp har hittat sin trivselvikt! Så jag får nog släppa tanken att jag ska bli 70- talare...
Jag är ju född -82 och det är precis där min vikt håller sig fast.
;-)

Vi hörs!!
Pöss pöss



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kilallen