lördag 29 oktober 2011

Halloween maskerad

Vilken trevlig kväll det blev!!
(tyvärr glömde jag min mobil/kamera i bilen så bilderna har jag snott rakt av från Sabinas blogg)
;-)


Tack Sabina, Nellie och Milton för en super rolig maskerad.

Sabina hade verkligen tänkt på allt...
Spindel nät runt omkring i huset...


Det bjöds på blodiga fingrar (korv m. bröd + ketchup)


Spökjakt....


som resulterade i att barnen hittade en godis skatt!!



Ellie hade så kul... Hon ville absolut inte åka hem!!
Men när vi väl kom hem, så borstade vi tänderna och Ellie slocknade innan hon ens lagt huvudet på kudden.

Hihi!! Mitt lilla hjärta!!


Då det inte fanns nått intressant på tv så valde jag att fixa ordning årets Halloween pumpa...





Ska fixa till ytterligare lite detaljer i morgon.


Tack åter igen Sabina för en toppen kväll!! <3

Pöss pöss


- Bloggar med iPhone och Bloggpress

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kilallen