måndag 25 oktober 2010

21 dagar kvar!! =0)

Jag har nu avklarat 4 dagar med pulver soppor... och än så länge är det inga problem. Jag dricker/äter dom fortfarande med god aptit.
Jag har hittat några favoriter...
Modifast choklad är en utav dom... den är sååå jäkla god. Smakar precis som chokladpudding.
Jag skulle kunna bara leva på den fram till OP-dagen. Mmmm, det vattnas i munnen bara av att skriva om den.
Tyvärr är den slut och jag ska beställa mer på Modifast hemsida.
Man kan även på hemsidan beställa hem ett provpaket GRATIS. Man får då hem 3 påsar med smakerna choklad, vanilj och potatis/purjolöksoppa.
Vaniljen är oxå super god.... men fy fan vad äcklig potatis/purjo-sopparn är. Den rekomenderar jag verkligen inte.
Så för er som "bara" har ett par kg som ni vill gå ner och är nyfikna på att börja med en pulver-diet så är det ju aldrig fel med GRATIS-produkter. =0)
Modifast finns även att köpa på apoteket... men betydligt dyrare.

Idag är det exakt 3 veckor kvar tills jag ligger på operations bordet, och då mitt liv aldrig kommer bli som det en gång varit.
Jag längtar så otroligt mycket och har gjort det så länge.....
Tidigare i år så var jag nära att åka till Tyskland och göra operationen.... men jag fegade ur och det är jag tacksamför idag. Känns mycket tryggare att bli opererad i Eksjö och få tillgång utav ett team som kommer följa mig i fem år efter op.

Nu ska jag ta tag i den stora tvätt högen i källan, innan jag ska hämta hem min lilla prinsessa från dagis.


Pöss på er alla!!

1 kommentar:

  1. Vad bra att du tycker det är så gott :) Själv fick jag strunta i att äta dom. så jag har en hel förpacning choklad hemma typ.. om du är intresserad av att köpa den billigt? :)

    SvaraRadera

Kilallen