söndag 23 maj 2010

Kalas!



Idag har vi haft Kalas här hemma...... så det har varit fullt hus!!
Hela tjocka släktan va här samtidigt.... vi brukar annars dela upp folket för vi är ganska så många med alla barnen.
Men det gick ändå, trots att det va trångt......

Min dag började redan kl 5 i morse då dottern hade bestämt sig för att vakna..... Suck!!  Men efter en vällingflaska och lite mys så somnade hon till slut om igen.
Själv så kände jag mig pigg så jag gick ner och bakade en chokladtårta till Kalaset, och så satte jag igång en tvättmaskin. Tog det lite lugnt i sådär 20min och sen förtsatte jag med projekt Storstädning som påbörjades i går.

Veckan som kommer är det inte mycket planerat än så länge.... men en mammadejt med Camilla ska det bli iallafall. =0)
Hoppas att det är fler som vill haka på... =0)!!!

Nähe nu ska det mysas lite framför tv med min älskling...

Vi hörs!!
Pöss

1 kommentar:

  1. Oj, den tårtan såg riktigt smaskigt ut. Vad duktig du är. Kram

    SvaraRadera

Kilallen