tisdag 25 maj 2010

Dålig uppdatering!!!

Jag har varit jätte dålig med uppdateringen här på bloggen....  Sorry!!

Igår så tog Ellie och jag det väldigt lugnt här hemma... och det va så skönt att inte göra nånting!!
Jag kan iför sig inte göra så mycket nu, då jag har fått nackspärr utav den värsta sorten.
För några dagar sedan så öppnade jag sovrumsfönstret och hade den öppen hela natten..... det skulle jag inte ha gjort!!! För när jag vaknade på morgonen så var nackspärren från helvetet framme.... Shit!!! Jag har så ont att jag mår illa.... kan knappt röra mig och allra minst böja mig ner.  I lördags så fick jag försöka förtränga smärtan då jag var tvungen att städa här hemma inför Kalaset som ägde rum i söndags.

Så natten till måndag var en riktig pina... inte nog med att jag hade ont i nacken så hade även Ellie en jobbig natt. Hon vaknade flera gånger och gnydde.... då jag hade så ont så var jag inte precis jätte nöjd med situationen. Men det va bara att gilla läget!!
När jag borstade tänderna på henne igår så hittade jag nog svaret på varför hon hade en jobbig natt.... hennes 5 tand har tittat ut.
Hallå? Gumman, du är inte änns 8 månader gammal men har fler tänder än en normal 1 åring!!!
Självklart du inte är som alla andra.... du brås ju på dina mamma!! *blink blink*

CHECK!!!

Snart ska vi gör iordning oss och bege oss till A6 och träffa Camilla och barnen.
Vi ska ha en lek och shopping- dejt idag. Den nya lekplatsen är väldigt uppskattad bland barnen, och vi vuxna har nära till Cafét. =0)  Så har ni inget inbokat idag, kom och gör oss sällskap!!

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kilallen